ماکروسافت داینامیکز سی آر ام

مزایای فنی
* Dynamics CRM فراهم کردن امکان شناخت رفتار مشتریان
* افزایش امنیت در ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات مشتریان
* راه اندازی و استفاده ساده و سریع
* امکان ارسال و دریافت فاکس را بدون نیاز به دستگاه فاکس فراهم می کند
* نگهداری آسان
* انعطاف پذیری بالایی برای هماهنگ شدن با نیازهای سازمان شما
* ابزارهای مناسب برای انتقال اطلاعات به Microsoft CRM و از CRM به سایرین
* اتصال به ابزارهای اطلاع‌رسانی مثل پیامک و تلگرام
* نگهداری آسان توسط نیروهایIT فعلی سازمان

نیازمندی‌های پروژه:

1. نصب و راه‌اندازی اولیه CRM و تهیه ابزارهای جانبی مورد نیاز:
این مرحله شامل نصب و پیکربندی اولیه سیستم CRM و سیستم ایمیلی آن می‌باشد.در ادامه لازم است یک بسته زبانی فارسی از یک شرکت ایرانی نصب گردد، توصیه ما شرکت <آینده‌نگاران> می باشد. همچنین سایر ابزارهایی که کارفرما ممکن است در نیازهای آتی خود لازم ببیند (ارسال پیامک و تلگرام و …)

2. شخصی سازی و تطبیق دادن با روال سازمانی کارفرما:
از آنجا که این سیستم، امکانات گسترده‌ای داشته و می‌بایست بنا بر نیاز هر سازمانی پیکربندی بشود، لازم است با صرف زمان و حوصله، نیازهای سازمان را مورد به مورد دریافت نموده و به صورت سیستماتیک در نرم‌افزار پیاده سازی نمود.

3. ایجاد روال‌های کاری مورد نظر کارفرما:
گردش‌های کاری و روال کاری مناسب بخشی از سیستم چرخه کار است. این که یک نامه در زمان ایجاد چه رخدادهایی را به همراه داشته باشد یا این که با ثبت یک فروش موفق در سیستم چه مواردی رخ بدهد، در این بخش از کارفرما دریافت شده و پیاده سازی میشود.

4. برنامه‌نویسی سی‌آرام در صورت نیاز:
ممکن همه نیازهای کارفرما توسط ابزارهای CRM پوشیده نشود و لازم باشد برای این امر برنامه نویسی‌هایی را نیز انجام داد. برای این امر از خبره‌های این موضوع استفاده شده و در قالب پروژه های کوچکتر دیده شده و به سیستم اضافه میشوند.

5. تحویل و آموزش نماینده کارفرما:
پس از تحویل سیستم به نماینده کارفرما، آموزش راهبردی و کاربردی نرم‌افزار به نماینده/نمایندگان کارفرما شروع میشود و این انتظارمیرود که نماینده کارفرما پس از گذراندن ساعات آموزشی تعیین شده بتواند نیاز‌های روزمره دفتر را به خوبی مرتفع سازد.

6. انتقال داده های سیستم‌های پیشین به سیستم جدید:
در نهایت لازم است با برنامه نویسی و تبدیل اطلاعات، اطلاعات سیستم های پیشین مشتری را به سیستم جدید منتقل نمود تا سیستم جدید بتواند عملیات را تحویل گرفته و کاربران بتوانند بدون درگیری و داشتن دو سیستم مجزا به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند.

معایب Dynamics CRM

نیاز به سخت افزار بالا
نیازمند آموزش‌های بیشتر
در برخی امکانات عقب تر است

مزایای Dynamics CRM

امکانات شخصی سازی بی‌رقیب
پیوند راحت با سایر محصولات
ظاهر و محیط آشنای ماکروسافت
معماری تحت وب یعنی دسترسی از موبایل و منزل
پشتیبانی از کد های شخصی شما
امکان نصب روی سرور های شما و بدون هزینه (در ایران)

ماژول خدمات

پیگیری انتقادات و شکایات
نظرسنجی ها و اطلاع رسانی های دوره ای
ثبت ایمیل ها و فکس های مراودات با شخص

ماژول فروش

یکسان سازی ادبیات فروش پرسنل
داشتن لیست قیمت های مختلف برای شرایط از پیش دیده شده
داشتن آمار مناسب از نحوه عملکرد پرسنل فروش
درخواست پیگیری فروش از پرسنل فروش

ماژول بازاریابی

کمک به تشخیص بازارهای هدف
تقسیم بندی بازار
انجام فعالیت های تبلیغاتی و نظارت بر نتایج تبلیغات

اسکرول به بالا