خدمات

نصب و راه اندازی Dynamics CRM

به نظر یک فرایند روتین می آید ولی واقعیت این است که در جای جای مراحل نصب این نرم افزار امکان بهینه سازی و استفاده از موارد بهتر وجود دارد. لذا پیشنهاد میکنیم در مراحل نصب این مجموعه نرم افزاری، از همکاری کارشناسان ما بهره ببرید. نصب شما چه در ماشین فیزیکی و چه ماشین مجازی و چه در ابر باشد ما در خدمت شما هستیم.

ساخت افزونه های Dynamics CRM مورد نیاز شما

از زیبایی های نرم افزار داینامیکز، توسعه پذیری آن و وفق پیدا کردن آن با محیط اطراف است. و اکثر ما مایلیم تا سیستم های خود را تا حد امکان یکپارچه کنیم. از نظر برنامه نویسی این امکان برای ما هست تا سیستم های نرم افزاری شما از قبیل سایت، نرم افزار های مالی و حسابداری، مرکز تماس، و حتی ساعت حضور و غیاب تان را به سیستم CRM متصل کرده و همگام کنیم.

توسعه CRM نصب شده شما

آیا در حال حاضر Dynamics CRM را دارید؟ آیا همین الان از خدمات CRM در سازمان خود بهره مند هستید؟ آیا اکنون احساس می کنید که می خواهید از CRM خود بهره بیشتری ببرید؟ ما در خدمت شما هستیم تا با توسعه دادن ابزار های جدید برای CRM شما امکانات و قابلیت هایی را به نرم افزار اضافه کنید که پیشتر به دلیل نداشتن نیروی متخصص برنامه نویس از داشتنشان محروم بودید.

مشاوره خدمات CRM

آیا مایل هستید در مورد نحوه پیاده سازی یانحوه‌ی انجام یک موضوع در CRM با کسی همفکری یا مشورت کنید؟ همکاران ما با سال ها تجربه تخصصی در این زمینه در خدمت شما می باشند.

مدیریت چه چیزهایی با CRM

مسلما مهمترین انتظاری که ما از یک سیستم یکپارچه داریم، در دسترس بودن فایل های ما در لحظه درست و در جای درست است.ما انتظار داریم روی فاکتور فروش را باز میکنیم، پیش فاکتورهای ارسالی روی یک فاکتور فروش پیش قیمت های خواسته شده صورتجلسه های برگزار شده روی یک شیئ پروژه، اسناد پروژه روی یک شخص، پرونده اطلاعاتی وی را در همانجا مشاهده و دریافت نماییم.

این موضوع در داینامیکز به بهترین شکل پیاده سازی شده است و شما امکان ساخت و دریافت فایل های ضمیمه به یک مورد را در همان جا و به راحتی دارید.

یکی از آرامش خاطر هایی که با تهیه داینامیکز به دنبال آن هستیم، یکپارچگی سیستم ها و در کنار هم بودن اطلاعات است. دوست داریم اطلاعات مربوط به ورود و خروج پرسنل را در همان سیستمی که اطلاعات مالی ما قرار دارد ملاحظه کنیم. میخواهیم اسناد مبادله شده در راستای یک روند واردات کالا را به طور متوالی ببینیم. تمایل داریم با هر تغییری در اطلاعات یک مشتری، یک سابقه از آن ذخیره شود تا بعدها بتوان به آن مراجعه نمود. دوست داریم داده های سیستم های پیشین ما به راحتی به نرم‌افزار سازمانی جدید ما وارد شوند. خیلی از بخش های سازمان من هنوز با اکسل کار میکنند. دوست داریم همچنان بتوانند با اکسل به ورود اطلاعات به نرم افزار بپردازند. دوست داریم سیستم داده های مشابه و یا تکراری در خودش قبول نکند و یا داده های پیشین را کنترل کیفیت نماید. دوست داریم داده ها را به صورت گروهی، حذف و یا ویرایش کنم. اینها انتظاراتی است که از یک سیستم نرم‌افزار سازمانی حرفه‌ای انتظار داشته باشید و این امکانات تماما در داینامیکز قابل ارائه به شما می‌باشند.

سپردن وظیفه ها به افراد و بعد مطالبه کردن پاسخ در قبال انجام آنها، به اضافه گزارش گرفتن از میزان سرعت و راندمان پرسنل میتواند نقش عظیمی در پیشبرد سازمان ما داشته باشد. انتظار داریم بتوانیم به افراد وظایف متفاوتی بسپاریم. پروژه های مختلف در سیستم خود طرح کنیم هر پروژه به بخش های مختلف و سپس به وظیفه های ریزتر شکسته شود. هر بخش یا وظیفه قابل سپردن به شخص یا تیم باشد. پیش برد پروژه و هزینه های انجام شده برای آن قابل نمایش و گزارش گیری باشد. گزارشی از میزان وظیفه های انجام شده توسط هر شخص در طول مدت خدمتی‌اش داشته باشیم.

خدمات ارائه شده ما میتواند از نوع خدمات پس از فروش یا خدمات سرویس در منازل یا حتی مشاوره باشد. این نوع از فروش خدمات نسبت به فروش کالا متفاوت است و دوست داریم پیرو قرارداد خاص یا موارد دیگر این خدمات را به فروش برسانیم. از این رو لازم است که سیستم خدمات رسانی از سیستم فروش کالا مجزا باشد. امکان تعریف قرارداد ها، امکان ارسال فاکتور به ازای خدمات ارائه شده، امکان تهیه گزارش از شرح خدمات ارائه شده به مشتری

نرم افزار داینامیکز تسهیلات ویژه‌ای برای بخش فروش در نظر گرفته است. به عنوان یک سازمان با سیستم فروش خاص و منحصر بفرد خودتان، شاید نرم افزار داینامیکز با یک کارشناس حرفه‌ای، تنها پاسخگوی نیازهای دایره فروش شما باشد. برای مثال موارد زیر در سیستم به صورت پیش فرض قابل ارائه است. تهیه لیست از محصولات، ایجاد شاخه های مختلف برای محصولات (الکتریکی، خانگی، کامپیوتری، ..)، ایجاد لیست قیمت های مختلف برای شرایط مختلف (عمده، همکار، مناسبتی، …)، ایجاد مجموعه محصول برای خرید یکجای چند مورد تعریف درصد تخفیف، ایجاد پیش فاکتور برای مشتری، ثبت خرید مشتری، تغییر و بازنگری در قیمت و تخفیف‌ها، طراحی و چاپ فاکتورهای شرکت، تحویل و رسید تحویل در چند نوبت، به اضافه گزارش های ارزشمندی همچون، میزان فروش در سال مالی، میزان فروش یک محصول، میزان فروش یک پرسنل، مجموع خالص سود از فروش و غیره.

Scroll to Top